Skip to content

Budownictwo wczoraj i dzis : Pleasantville / MANIFESTO

3 miesiące ago

458 words

Dzięki uprzejmości MANIFESTO Architecture PC Dingbat, która od dawna jest mieszkalną ikoną obszaru Los Angeles, wymaga pilnej aktualizacji.
Transport i zatory są jednymi z największych przeszkód, z jakimi spotyka się dzisiaj Los Angeles, a tradycyjny Dingbat nie reaguje na te problemy na wiele sposobów.
Nie tylko ograniczona pojemność (6-8 gospodarstw domowych na budynek) okazała się niewystarczająca, aby pomieścić szybko rosnącą populację, a tym samym pogłębiać problematyczne rozrastanie się, ale cofające się przestrzenie parkingowe przemierzające chodniki stwarzają nieprzyjazne i niebezpieczne warunki pieszego ruchu dla pieszych.
trudna podróż do transportu publicznego jeszcze większym wyzwaniem.
Nowy Dingbat 2.0 jest rozwiniętym prototypem swojego poprzednika, a jednocześnie centralnym elementem nowej typologii urbanistyki o nazwie.
Pleasantville ..
Dingbat 2.0 reaguje na rosnącą populację w rejonie Los Angeles, przyjmując niemal trzykrotnie liczbę jednostek, a tym samym pomagając w ograniczaniu dalszej ekspansji.
Budynki są przesuwane w kierunku ulicy, które zamieniają się w ulice tylko dla pojazdów, aby zmaksymalizować szerokość poprzedniej uliczki, która jest zagospodarowana na bujne przejście dla pieszych.
Z punktu widzenia miast, dedykowane przejścia dla pieszych zapewnią bezpieczniejsze i bardziej atrakcyjne warunki dostępu do węzłów transportu publicznego, co z kolei pomoże zmniejszyć zależność od korzystania z prywatnych pojazdów.
Dzięki uprzejmości MANIFESTO Architecture PC Architektonicznie, czym wyróżniał się dingbat od innych typologii mieszkań, było dedykowane miejsce parkingowe przydzielone do każdej jednostki i indywidualność danego budynku za pomocą unikalnych elementów dekoracyjnych zdobiących każdą elewację.
Jako następca tej kulturalnej i architektonicznej ikony, Dingbat 2.0 nadal zapewnia architekturę, która jest wyjątkowa i odzwierciedla styl życia mieszkańców.
Jedynie zamiast arbitralnych elementów dekoracyjnych i nazw typowych dla tradycyjnych bierwion, każda jednostka jest wyposażona w zautomatyzowane miejsce parkingowe dołączone do strony pojazdu, tworząc matrycę pojazdów w czasie rzeczywistym, która może być używana do łatwego identyfikowania budynku .
W końcu miasto Los Angeles ewoluowało, by stać się zależne od samochodu.
To, co zaczęło się jako konieczność, rozwinęło się w kulturę samą w sobie.
Przy tak wielu godzinach spędzonych na ruchu samochód jest równie domem, co domem, a także elementem życia.
Tak więc, podczas gdy zależność może być zmniejszona w Pleasantville, kultura samochodu jest nie tylko zachowana, ale dumnie pokazana jako symbol indywidualności.
Dzięki uprzejmości MANIFESTO Architecture PC Pleasantville oferuje wyższą gęstość, przyjazność dla pieszych i łatwy dostęp do transportu publicznego, co stanowi doskonały warunek rozwoju infrastruktury transportu publicznego i zrównoważonej urbanistyki, przy jednoczesnym zachowaniu unikalnego, regionalnego charakteru dingbat.
Dzięki uprzejmości MANIFESTO Architecture PC dzięki uprzejmości MANIFESTO Architecture PC
[patrz też: ostroga pietowa, reduktor ciśnienia, bramy segmentowe cennik ]

Powiązane tematy z artykułem: bramy segmentowe cennik ostroga pietowa reduktor ciśnienia